سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 


با سلام
سؤالات شرعی و شبهات اعتقادی خود را در بخش نظرات این صفحه مرقوم بفرمایید.
ضمناً می توانید انتقادات، پیشنهادات، سؤالات و سایر مطالب خود را به صورت پیام کوتاه به شماره ی 09355336322 ارسال نمایید.

تذکر 1: در بخش "پیوندها"، واقع در پنجره ی سمت راست وبلاگ، لینک  " مرکز ملّی پاسخ گویی به سؤالات دینی "  موجود می باشد که از آن طریق می‌توانید پاسخ تخصصی و مبسوط به سؤالات خود را دریافت نمایید. بنابراین ترجیحاً در این صفحه، سؤالات و شبهاتی که مربوط به مسائل مطرح شده در نمازخانه میباشد و یا سایر مطالبی که ترجیح می‌دهید از طریق امام جماعت پاسخ داده شود را مطرح فرمایید.

تذکر 2: سؤالاتی که در این بخش مطرح می گردد با پیش فرض محرمانه بوده و پس از بررسی مدیر وبلاگ، عمومی خواهد شد. در صورتی که قصد دارید به هر دلیلی سؤال مطرح شده توسط شما به صورت محرمانه باقی مانده و به نمایش عمومی در نیاید، در انتهای سؤال خود مرقوم بفرمایید.

تذکر 3: در صورتی که پاسخ سؤال شما بر روی وبلاگ قرار بگیرد، به طور خودکار ایمیلی برای شما ارسال می گردد. بنابراین جهت سهولت کار، ترجیحاً قسمت نشانی ایمیل در صفحه ی سؤال را خالی نگذارید. لازم به ذکر است که پس از دریافت ایمیل اطلاع رسانی، می توانید با مراجعه به قسمت نظرات همین صفحه، پاسخ را در قسمت پایین سؤال مطرح شده ی خود ملاحظه بفرمایید.
در صورتی هم که مایلید سؤال شما به صورت محرمانه باقی بماند، طبیعتاً پاسخ شما نیز بر روی وبلاگ قرار نگرفته و به ایمیل یا تلفن همراه شما (در صورت قید کردن) ارسال می گردد.



پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امامزاده روح الله علیه السلام